Dag 1

nu kanske ni eller rättare sagt du, du som är den enda läsaren på denna blogg undrar varför det står dag 1 strax ovanför denna text. jo det är så att i helgen valde jag att sluta röka under hela december. jag vet, jag vet, det låter svårt men bara för att få den lilla motevationen som krävdes för att klara mig till den 31 är att då har jag en chans att slå min vän johan eklund, eller rättare sagt slapa honom över ansiktet hur hårt jag vill.
reglerna är simpla
regel 1. jag får inte röka cigg eller något, altså jag får inte stoppa något i munnen som skapar rök genom att jag andas in.
regel 2. jag får snusa om jag vill.
regel 3. jag vet faktist inte om det finns någon sådan regel men vafan det kanske kommer upp efter ett tag.
eftersom att detta kommer ta 31 dagar att avklara så tänker jag försöka göra så här. jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag, men detta kommer solklart inte hända eftersom att jag är lat och sånt.
denna dag har faktist  varit ganska jobbig eftersom att jag inte har rökt eller använt någon nikotin produkt. jag har kanske varit lite grinig men jag hoppas att jag inte gjort någon ledsen. jag förstår inte varför det är så jobbigt eftersom att jag har varit rökfri i över 3 dagar förut och då överlevde jag. men som felix sa att det är nog bara för att du inte får medans förut vara mer ne jag orkar inte.
detta har varit den första av alla inlägg som kommer upp de närmaste dagarna, nu ska jag äta en bulle
tjoohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0