Glömde 3, fortsätter på 4

okej jag vet. jag glömde skriva igår :/ jag kom på att jag hade glömt att skriva när jag väll gick och la mig i går klockan 0000. ganska tidigt för en fredag men jag var trött. hade nämligen meckat bil på skarpö, de var ganska kul men jag var helt slut.
vad mer hände i går? jo juste jag köpte snus och tog en, den kom ut bara någon minut senare. har fan inte tagit snus sen i sommras och utan nikotin i nästan 3 dagar gick det fort ut och jag mådde bra :). sen var det väll öppet hus i teg men drog tidigt för att mecka på skarpö. hmm kommer inte på någe att skriva.
idag då? då har jag inte gjort någe specielt, mest spelande av ett gammal spel som heter sly :) best game ever!!! <3 jag har ätit risgryns gröt och knäcke bröd.
juste tog en snus idag (it was like heaven) med julmust :) nice combo.
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0