Julen

Snart är julafton här. jag kan känna det(eller om man tittar på kalendern såå...) what ever snart är julen här jag min kul spitit är här. jag kan känna hur tomten börjar värma upp till årets julklapps utdelnining. jag kan känna hur rudolf polerar sin röda nos så den kan lysa hela vägen. jag känner hur nissarna sätter ihop dom sista presenterna. men en sak är anurlunda i år. det är inte samma barn han ska ge presenter till. nej utan i år är inte alla som var barn för 5 år sedan barn längre. dom är vuxna och tror inte på tomten mer, detta gör så att hans släde får det svårare att åka. ju fler som tror du bättre för tomten. jag iallafall tänker fortsätta tro, även då jag inte tror så mkt. jag tänker inte ge upp, man kanske inte har varit en bra unge hela året men man lite sista minuter bra kan alla vara. det tänker jag.

jag hoppas att alla får en bra jul utan några problem, jag hoppas att tomten kommer i år och gör alla glada. nu är julen här, och den kommer att stanna till man slänger ut den i vår :) god jul. '

Btw hittade ett GRYMT spel som man kan spela på sin dator utan att installera. spela detta spel så kanske ni oxå blir glada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0