nu är den här

Nu är Julafton här och det kan inte vara bättre. att äta gröt och prinskorv, öppna klappar och titta på kalle anka. detta var hur jag såg julafton när jag var lite, jag skojar inte. det bästa med julen var julmusten, maten, kalle anka och sakerna man bara fick. saker som kostade pengar som man bara fick. det var drömmen. men i dagens sammhälle är rättare sagt hur jag ser på denna högtid nu, nu bryr jag mig inte ett skvatt. jag sitter upp kl 2:10 och skriver ett inlägg när jag igentligen borde ligga i min säng och vänta på att tomten ska komma och lämna klappar. och jag skojar inte när jag säger att i morgon skulle kunna vara vilken annan dag som hälst. ingen julgran. inga ljus, inga klappar. det suger men om man ska vara ärlig så tror jag att många inte äns vet varför man firar jul och dom som vet firar inte på grund av det. (jag vet inte själv eller jo jesus fördelse) och jag tycker att det är fult att man firar någon som har varit död i över 2000 år och det finns igentligen inga bevis på att jesus fanns. bara histoirer. som är 2000 år gammla. jag tycker att det är bullskit.

så här kommer min god jul.

God en alldeles vanlig dag fast ändå inte :S :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så där småsöt.. hur gick det med rökningen?

2011-01-04 @ 00:35:50
Postat av: Anonym

hur får man dig på kroken?

hur får man dig att upptäcka en?

2011-01-05 @ 00:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0