The second day of HELL!

Jag tror nog att mitt betende i skolan är överdrivet. visst många av dem saker som är "rykningar" eller "onormalt" betende gör jag inte med mening, eller faktist ingen av dem gör jag på de sättet. men nu när jag är hemma kan jag säga så att det är ganske lugnt. tror det är "sträsen" i skolan som får en på det humöret.
så vad har jag gjort idag? jo jag har varit i skolan, lite försenad men ock. vem bryr sig? jag kanske. aja, sedan har jag ätit mat i skolan, det vart fisk inte direkt min specialitet. sedan har jag sett film på historan där jag snurrade pennor med hjälp av fingarana. efter skolan orkade jag inte åka hem så jag ringde min far som jag hängde med, vi lagade en handbrom och sådant. sen drog vi till besigtningen där jag drack kaffe :) sen drog vi till jula där jag köpte några saker som en rånarluva. det är ju stööört kallt ute.
vad mer? nja vene, tittat på how i met your mother sesong 1 för sjutielfte gången eller nått.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0