Hej Igen =)

Aha, nu är jag här igen. Mitt i sommaren som om jag inte har något bättre för mig att göra, om sanningen ska fram så har jag faktiskt inget bättre för mig nu. man har ju blivit sjuk, ögonen röda, näsan full och halsen öm. fan inte kul.
ockej men varför bloggar jag då. tro mig jag har gjort istortsätt allt under dessa dagar som jag har varit sjuk på. asså vad har jag inte gjort? inte vet jag.

min nya design?? hmm. funkar väll? eller. det var en av dom sakerna som jag gjorde när jag inte hade något bra för mig. :/  jag tycker den vart ganska bra. :D

så en qvik samman fattning på denna sommar hittils. det första som hände va att jag drog t italien med brosen :D hade det stört skönt där. vi drack bira och brezzer. solade, åt och tittade. sedan har jag varit ute men Räkans båt :DD det är fett kul och najjs. sen har jag fyllt år :D 17 bast, ååh va najs det är att vara 17 man får ju fane mig inget specielt. jävla skit. men en sak som var bra med detta var att jag fixade en camera. och inte bara vilken camera utan en Canon 550d :D :D :D wooow. fan va najs den är.




några bilder jag tog i dag och någon annan gång :D

nu ska jag nog ta och sova :D natti natti

Kommentarer
Postat av: Flux

Bra skit mannen :D

Krya på dig! <3

2010-07-21 @ 04:46:50
Postat av: Emmy

Fina bilder:)later som en bra sommar. men krya pa dig

2010-08-08 @ 19:58:50
Postat av: du känner inte mej.

Din bloggdesign är najjs :)

2010-08-30 @ 15:55:01
URL: http://marrefurberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

TIMMY GÖR FLER INLÄGG :( JAG VILL JU LÄSA OM DIIIIIIIIIIG <3

2010-11-15 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0