hallo?!

nu tänker du säkert. ooh shit, timmy har gjort ett nytt inlägg. senast var för ca ett år sedan. men det var det inte, det var gjort någongång denna sommar, vem vet, vem bryr sig?. iallafall nu ska jag berätta om va jag gör just nu. just nu sitter jag och skriver dessa ord, samtidigt som jag ser en ganska bra film om man nu bryr sig om det fordon som är bäst. jag menar bilar.

idag har jag och min bror willy matat ormar, fett läskigt. glömde dock att ta bilder på det men tog några efteråt. men orkar inte att lägga uppdom eftersom jag vet inte. pallar bara inte. vad mer? jo juste, jag har presis läst klart en bok för första gånger :) yeey. eller bok och bok mera en guide på hur man får mvg i alla ämnen. det var faktist en bra bok och jag rekomenderar den till alla er som inte orkar göra mycket i skolan men ändå vill ha bra betyg. mycket i boken stämmer och när man läser det låter det som en solklarhet men man glömmer det ofta. läs! du kanske får låna min. nu ska jag titta på film och kanske, bara kanske göra varm oboy :) höres nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0