Hur kan vi bo här?!?

Detta är dagens fråga. visst är vårat vakra avlånga land som ser ut som en penis väldigt bra. vi har inga krig(eller), vi har bra ekonomi men nu har fane mig regeringen tagit ett steg för långt. detta är fan inte kul. hur kan man göra något som detta, det är redan dyrt så varför höja med en 2000kr? fuck you fredrik. dom har nämligen planer på att höja körkorts priset med 2000kr, jag är inte helt 100% på vad det kostade innan man jag vet att det inte var billigt. nu kommer det bli stööööört dyrt och jag som har en "bil" familj måste skaffa detta kort. hur FAAAN ska jag kunna ha råd, det är som om regeringen rånar oss på pengar rakt framför ögonen på oss. vi måste lära oss att säga nej till saker och ting. vi måste som folket av sverige våga sätta ner våra fötter i marken och säga när det räcker med bullshit. jag vill veta VARFÖR?!?
//Timmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0