438,696

Ojojoj.
satte för mig själv och byggde upp ett ultimat säkerhets system för att gömma en hemlig sak :P.
om jag hade gjort klart denna grej hade det funnits 438696 mappar att leta igenom. fett mkt, nu är det typ bara 50000 eller nått. jag har nämligen inte räknat på det. :D jag känner mig fett smart nu.

annars då?
jo som vilken annan seg vecka som helst. sitter med en "tiger" på min mage som gör så jag inte kan röra mig utan att få en ond blick. idag såg jag blod svätt och bajs men hittade inte felix pappa :/ det var annars en ganska bra dockumentär, synd bara att vi tog bort k1.
imorgon jo, då är det sleepover hos challeballe. det kommer att bli fet mat. mariokart och buzzquiz. detta kommer att bli epic. :)
juste i morses kom jag på något jag skulle skriva men har glömt det. fett synd jag tror det var bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0