Bussen

God eftermiddag mina kära läsare. jag vet, jag vet att det var en lång tid sedan jag skrev och att sådana här inlägg blir allt vanligare. då menar jag altså inlägg där jag skriver att det var länge sedan jag skrev något på bloggen.
jag skulle vilja skriva mer här men har ingen lust, vet inte varför men det är iallafall så.

vad menar jag med bussen då? jo idag när jag var på väg in till stan eller rättare sagt när jag satt på buss 4 så satt det en så kallad nörd en rad framför mig. det var inte så många på bussen så jag kunde obsarvera detta mycket bättre. när hållplatsen odenplan kom upp lade han ner sin telefon i fickan för att gå av bussen. bussen stannar och han ställer sig upp. han står framför dörrarna som inte öppnas (eftersom att man måste trycka på en knapp). eftersom att denna segtänka nörd inte fattar detta så går han tillbaka till sin plats som om inget har hänt och fortsätter läsa på sin telefon. han hoppar dock inte av vid nästa station men fortfarande. det så kul ut.

okej okej det kanke inte var så kul som det låter men jag satte iallafall och fnissade på min stol.

okej, så vad händer i min vardag kanske man undrar. jo, jag gör inte mycket. jag borde sattsa mera i skolan eftersom att när jag går ut senare så kommer jag ångra att jag inte gjorde mer. jag läser även en bok nu. (ja vet, en bok, och timmy läser den, OMFG no way thats true. but it is) boken heter paper town och är AweSOME!!!! faktist en av dem få böcker jag har läst som är bra.
vad gör jag nu då. jo jag ska svara på denna fråga, jag sitter och skriver på denna ensamma lilla blogg som ingen bryr sig om. jag skriver om mitt liv som ingen bryr sig om. jag äter på en mini yogurt(?) med banan smak och det är allt. ska nog lyssna på musik men vad? kanske metallica eftersom att jag har hittat det bra idom igen. :) det är nice.
BTW ska börja skriva lite på mitt manus till en kortfilm om jag orkar.

CIAO BITCHES SES NÄSTA GÅNG JAG ORKAR SKIRVA HÄR !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0