Peace and Boda!

Okej, så i sommar blir det nog inga resor utomlands, men därimot så kommer jag troligt visst dra på någon festival. antligen Peace and love eller emmaboda eller kanske båda. jag måste säge så här om peace and love, GrymMa band i år. svårt att toppa band listan. medans emmaboda inte ha bäst lista än men dom uppdateras hela tiden. och vad jag har gjort i dag är att lyssna på många av dem band som ska komma till emmaboda och jag måste säga att det blir nästa bättre förvarje gång man lyssanr det här en en lista jag har gjort med många av dem band som kommer till emmaboda och deras bästa låtar enligt spotify. varit hemma idag för att vi har studie dagar.
idag fyllde min bror FELIX år och det firade vi med att köpa 3.5 på statioil och drack dem vid söderfjärds skolan. det spårade nästan. Grattis på dej mannen. nu ska jag testa ett spel sedan blire till att titta på någon jävla film, har så många vet inte vilken jag ska välja.

höres nästa gång jag skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0